webm Converter custom profile problem [FIXED]

DVDVideoSoft forums DVDVideoSoft forums Video and audio conversion software webm Converter custom profile problem [FIXED]

This topic contains 10 replies, has 4 voices, and was last updated by  Anonymous 6 years, 3 months ago.

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author

Anonymous
    Hello!

I have a problem with custom profiles for encoding in webm-format. Every time I use a custom one, the output file is not a webm, but a mkv. This isn't the case with the standard profiles of the program - they work fine.
    I tried a workaround with a XML-editor and added a custom profile in the "FreeWebMVideoConverterProfile.xml", but that profile doesn't even show up in the list when I run the converter.
    Please help me!

Noelle Pozzi
    Member
    Hello!

Thanks for letting us know. We are performing some tests. I will let you know about the results as soon as possible.

victoria
    Member
    Yo bajé el Free webm  video converter. Es sólo formato Webm de entrada o puede ser otro formato. Ejemplo convertir un formato rmvb, mkv  o wmv  y salida avi. funciona así?Gracias por la info.

Joyce
    Participant
    Hola, los formatos de entras son los siguentes: *.avi; *.ivf; *.div; *.divx; *.mpg; *.mpeg; *.mpe; *.mp4; *.m4v; *.webm; *.wmv; *.asf; *.mov; *.qt; *.mts; *.m2t; *.m2ts; *.mod; *.tod; *.vro; *.dat; *.3gp2; *.3gpp; *.3gp; *.3g2; *.dvr-ms; *.flv; *.f4v; *.amv; *.rm; *.rmm; *.rv; *.rmvb; *.ogv; *.mkv; *.ts. Y los formatos de salida puedes seleccionar en el programa.

victoria
    Member
    Gracias Yoyce entendí, yo pensé que era así, pero ese webM me confundía,Que bueno el programa free studio y este conversor, era el que me faltaba y todo completo.Muy bueno el aporte, gracias nuevamente.

Noelle Pozzi
    Member
    @Tymoteusz, we have fixed this issue. The fixed version will be available in the nearest release.

victoria
    Member
    Estoy encantada con este conversor, es muy útil, Espero ,dentro de sus posibilidades,puedan organizar un programa para pegar subtítulos de películas en idioma inglés o extranjero.Quiero probar esta herramienta informática, y poder pegar títulos en películas en idioma extranjero. Muchas gracias por este aporte y por tanto trabajo y voluntad,los felicito.

Anonymous
    Thank you very much, now it works as I hoped it would. Thumbs up!!

Alice
    Participant
    Hola, Victoria. Muchas gracias por tus buenas palabras y por por tantas ideas, vamos a pensar en esta proposición.

Alice
    Participant
    Tymoteusz, thank you for informing! :)

Anonymous
    Necesitaria una opción que diga Divx o archivo o formato parecido, MPEG4 no me lo reconoce.

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)

You must be logged in to reply to this topic.

Comments are closed.